I. Płatności i wysyłka

Wszystkie płatności odbywają się w taki sposób, że LeDuvel.pl nie ma dostępu do żadnych danych finansowych klienta (numerów kart płatniczych, loginów i haseł, stanów rachunków itp.)

Sklep LeDuvel.pl umożliwia następujące sposoby płatności:

1. Szybkie płatności elektroniczne za pośrednictwem platformy Przelewy24.pl

Operatorem platformy Przelewy24.pl jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, REGON 301345068.

Platforma Przelewy24.pl umożliwia szybkie przelewy elektroniczne z konta bankowego, płatności kartą bankową debetową lub kredytową, płatności BLIK, SkyCash, Google Pay, Apple Pay. Szybkie płatności są możliwe z kont we wszystkich bankach o zasięgu krajowym oraz z kont w zdecydowanej większości lokalnych banków spółdzielczych.

Realizacja zamówienia rozpocznie się po zatwierdzeniu transakcji przez Przelewy24. Jeśli dokonałeś płatności przez Przelewy24, a nie otrzymałeś potwierdzenia o przyjęciu zamówienia - napisz na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., podając numer zamówienia i numer płatności w systemie Przelewy24, będziemy wspólnie wyjaśniać sprawę.

Na wpłynięcie potwierdzenia płatności przez Przelewy24 czekamy trzy dni robocze. Jeśli potwierdzenie nie wpłynie, to zgodnie z zapisami Regulaminu Sklepu odstąpimy od umowy sprzedaży, o czym Cię powiadomimy.

Skorzystanie z tej metody płatności jest bezpłatne.

2. Przesyłka za pobraniem

Należność za kupiony towar uiścisz gotówką na ręce kuriera przy odbiorze przesyłki z zamówionym towarem. Niektórzy kurierzy są wyposażeni w terminale płatnicze, co daje możliwość płatności bezgotówkowej kartą płatniczą – nie ma jednak gwarancji, że będzie tak w każdym przypadku, więc dla pewności przygotuj gotówkę.

Możliwość płatności za pobraniem istnieje przy wyborze każdej z firm kurierskich, nie można z niej skorzystać przy wyborze wysyłki do Paczkomatu Inpost oraz przy odbiorze osobistym w naszym Punkcie Odbioru Zamówień.

Realizacja zamówienia rozpocznie się niezwłocznie po jego złożeniu.

Skorzystanie z tej metody płatności kosztuje 8,50 zł przy wysyłce kurierem DHL, DPD lub UPS, oraz 4 zł przy wysyłce Kurierem Inpost.

 

II. Dostawa

Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są dostępne w naszym magazynie.

Czas wysyłki: Zamówienia złożone i opłacone w dni robocze do godz. 12 wysyłamy tego samego dnia. Zamówienia złożone w dni robocze po godz. 12 oraz w dni wolne od pracy wysyłamy następnego dnia roboczego. Odstępstwa od tego harmonogramu możliwe są w okresach świątecznych (Wigilia, między Bożym Narodzeniem a Nowym Rokiem) oraz w tzw. długie weekendy. Zawsze w takich wypadkach informujemy o tym z wyprzedzeniem na naszej stronie internetowej.

Metody i koszty dostawy: Dla zamówień detalicznych o wartości do 249 zł dostawa jest płatna (koszty podajemy poniżej). Dla zamówień detalicznych o wartości od 250 zł dostawa jest darmowa.

Sklep LeDuvel.pl umożliwia następujące metody dostawy:

1. Firma kurierska DHL - koszt 35 zł

2. Firma kurierska DPD - koszt 35 zł

3. Firma kurierska UPS - koszt 35 zł

4. Firma kurierska Inpost - koszt 19 zł

5. Paczkomaty Inpost - koszt 12 zł

Ponadto w przypadku zamówień składanych od czwartku godz. 16 do piątku godz. 12 można skorzystać z usługi Paczka w Weekend, świadczonej przez Inpost za dodatkową opłatą 6,80 zł. Firma inpost deklaruje dostarczenie przesyłki do paczkomatu w ciągu weekendu (zwykłe przesyłki są dostarczane do paczkomatów od poniedziałku do piątku)

Numer przesyłki podajemy w wiadomości o nadaniu paczki oraz w Panelu Klienta (dla zarejestrowanych posiadaczy Konta Klienta w naszym sklepie), przesyłki można śledzić na stronach każdego z przewoźników.

Wszyscy wymienieni przewoźnicy zwykle dostarczają przesyłki w ciągu od 1 do 3 dni roboczych.

Całkowity czas realizacji zamówienia stanowi sumę określonych wyżej czasu wysyłki oraz czasu dostarczenia przez przewoźnika.

6. Odbiór osobisty w naszym Punkcie odbioru zamówień:

DTW Logistics,
ul. Sochaczewska 98C, 05-870 Błonie-Wieś
czynne od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-17.00

Należy się zgłosić po otrzymaniu e-mailem potwierdzenia, że zamówienie jest gotowe do odbioru. Potwierdzenie wysyłamy następnego dnia roboczego po otrzymaniu potwierdzenia opłacenia zamówienia.

Przy zamówieniach z odbiorem osobistym koszt dostawy wynosi 0 zł.

 

III. Odbiór przesyłki

1. Przesyłki za pośrednictwem firm kurierskich

Podczas odbioru prosimy w obecności kuriera dokładnie sprawdzić stan przesyłki (czy opakowanie nie jest uszkodzone, czy nie doszło do ingerencji ze strony osoby nieuprawnionej, czy zawartość jest w stanie nienaruszonym).

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki:

Jeśli towar wygląda na uszkodzony - prosimy odmówić przyjęcia przesyłki i poinformować nas e-mailem o tym fakcie. Paczka w takiej sytuacji zostaje do nas zwrócona, po jej otrzymaniu ponownie wyślemy do Państwa zamówione produkty. Jeśli prześlą nam Państwo zdjęcia uszkodzonej paczki wraz z informacją o jej zwróceniu zamówione produkty wyślemy ponownie bez oczekiwania na dotarcie do nas pierwszej paczki.

Jeśli opakowanie jest uszkodzone, ale towar wygląda na nieuszkodzony - mogą Państwo zdecydować się na potwierdzenie odbioru z jednoczesnym spisaniem z kurierem na miejscu, w dniu doręczenia przesyłki, protokołu szkody z dokładnym opisem uszkodzenia opakowania oraz zawartości i oznaczeń ostrzegawczych na paczce. Protokół prosimy przesłać do naszej firmy e-mailem wraz ze zdjęciami uszkodzonego opakowania i produktu. Po otrzymaniu protokołu zgłosimy reklamację u przewoźnika, a z Państwem będziemy uzgadniać (telefonicznie lub e-mailem) dalszy sposób postępowania z zamówieniem.

WAŻNE: Przyjęcie przesyłki i pokwitowanie jej odbioru bez spisania protokołu szkody jest dla przewoźnika jednoznaczne z przyjęciem jej 'w stanie nienaruszonym'. W takim wypadku regulamin świadczenia usług przewoźnika uniemożliwia nam złożenie reklamacji i obciążenie go odpowiedzialnością za zniszczenie produktu lub opakowania.

2. Przesyłki za pośrednictwem Paczkomaty Inpost

Przy odbiorze prosimy dokładnie sprawdzić stan przesyłki (czy opakowanie nie jest uszkodzone, czy nie doszło do ingerencji ze strony osoby nieuprawnionej, czy zawartość jest w stanie nienaruszonym).

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń należy udokumentować je fotografiami i bezpośrednio przez paczkomat zainicjować składanie reklamacji zgodnie z § 13 pkt. 5 Regulaminu świadczenia usługi „Paczkomaty 24/7” przez InPost Paczkomaty Sp. z o.o., a następnie wypełnić Formularz reklamacyjny, wysyłany przez Inpost na e-mail Odbiorcy, oraz przesłać zdjęcia i kopię wypełnionego formularza na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń niewidocznych w chwili odbioru przesyłki należy udokumentować je fotografiami, następnie zgłosić się do placówki Inpost i sporządzić tam protokół szkody zgodnie z § 13 pkt. 7 Regulaminu świadczenia usługi „Paczkomaty 24/7” przez InPost Paczkomaty Sp. z o.o.,  nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania przesyłki z paczkomatu. Zdjęcia dokumentujące uszkodzenia oraz kopię protokołu szkody prosimy przesłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

WAŻNE: Zgodnie z § 11 pkt. 2 Regulaminu świadczenia usługi „Paczkomaty 24/7” przez InPost Paczkomaty Sp. z o.o. odebranie przesyłki bez zgłoszenia reklamacji przez Odbiorcę jest dla przewoźnika jednoznaczne z przyjęciem jej 'w stanie nienaruszonym'. W takim wypadku regulamin świadczenia usług przewoźnika uniemożliwia nam złożenie reklamacji i obciążenie go odpowiedzialnością za zniszczenie produktu lub opakowania.

 

Sposób postępowania w przypadku zamiaru odstąpienia od umowy (to uprawnienie przysługuje konsumentom) oraz korzystania z gwarancji i rękojmi jest opisany na stronie Zwroty i reklamacje

_______
Powyższe informacje dotyczą zakupów dokonywanych przez Klientów detalicznych (określanych też B2C), warunki współpracy z klientami hurtowymi (B2B) są określane w drodze indywidualnych porozumień i mogą się od tych zapisów różnić, w szczególności co do dostępnych metod płatności, wysyłki i ich kosztów.

Newsletter

Kochasz swój dom i kuchnię? Chcesz, by były piękne, wygodne i funkcjonalne?
Zamów bezpłatny newsletter LeDuvel.

Naszym abonentom regularnie wysyłamy e-mailem informacje o ofercie - nowych produktach i markach.

Kontakt

INFOLINIA

+48 888 600 170

 

TELEFON - BIURO

+48 22 110 50 17

 

ADRES E-MAIL

biuro@leduvel.pl


ADRES DO KORESPONDENCJI

ul. Rydygiera 8 bud. 3A, 01-793 Warszawa

 

BIURO I SIEDZIBA

ul. Rydygiera 8 bud. 3A (I p., wejscie od ul. Anny German 12)
poniedziałek - piątek, godz. 9:00-17:00

 


FIRMA
: LeDuvel Agata Oster
NIP: 5271438840 | REGON: 141014560 | BDO: 000104614
KONTO:  62 1090 2705 0000 0001 1637 7007 (Santander Bank Polska) |
               64 1140 2004 0000 3602 4742 3413 (mBank)

LeDuvel na Facebooku
LeDuvel na Instagramie

Designed by Olga Duszyńska