Niniejszy regulamin określa w szczególności warunki, zasady oraz sposób sprzedaży Towarów przez Agatę Oster prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą AGATA OSTER LeDuvel z siedzibą w Warszawie za pośrednictwem sklepu internetowego www.LeDuvel.pl oraz określa zasady i warunki świadczenia przez Sprzedawcę usług nieodpłatnych drogą elektroniczną.

§ 1 Definicje

  1. Biuro Sprzedawcy - oznacza miejsce przeznaczone przez Sprzedawcę do obsługi Klientów, znajdujące się pod adresem: ul. Rydygiera 8 bud. 3A, 01-793 Warszawa.
  2. Dni robocze - oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  3. Dostawa - oznacza czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy, Towaru określonego w zawartej przez Klienta i Sprzedawcę umowie, na wskazany przez Klienta adres albo do wybranego przez Klienta Paczkomatu.
  4. Dostawca - oznacza podmiot, z którym współpracuje Sprzedawca w zakresie dokonywania Dostawy Towarów:
    1. firma przewozowa lub spedycyjna;
    2. firma świadczącą usługi dostarczenia Towarów do Paczkomatu i jego obsługi.
  5. Hasło - oznacza ciąg znaków literowych, cyfrowych lub innych wybranych przez Klienta podczas Rejestracji w Sklepie Internetowym wykorzystywanych w celu zabezpieczenia dostępu do Konta Klienta w Sklepie Internetowym.
  6. Hurtownik - oznacza Przedsiębiorcę, który kupuje Towar od Sprzedawcy w celu jego dalszej odsprzedaży.
  7. Klient - oznacza każdy podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa sprzedaży.
  8. Konsument - oznacza Klienta, który jest osobą fizyczną dokonującą z Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  9. Konto Konsumenta - oznacza indywidualne konto Konsumenta w Sklepie Internetowym uruchomione przez Sprzedawcę po dokonaniu przez Konsumenta Rejestracji i zawarciu przez Konsumenta z Sprzedawcą umowy na świadczenie usługi prowadzenia takiego konta.
  10. Konto Przedsiębiorcy - oznacza indywidualne konto Przedsiębiorcy w Sklepie Internetowym uruchomione przez Sprzedawcę po dokonaniu przez Przedsiębiorcę Rejestracji i zawarciu przez Przedsiębiorcę z Sprzedawcą umowy na świadczenie usługi prowadzenia takiego konta.
  11. Konto Klienta - oznacza Konta Konsumenta, Konto Przedsiębiorcy lub Konto Hurtownika.
  12. Konto Hurtownika - oznacza indywidualne konto Hurtownika w Sklepie Internetowym, powstałe w wyniku przekształcenia Konta Przedsiębiorcy w Konto Hurtownika, na skutek zawarcia przez Hurtownika z Sprzedawcą odrębnej umowy o współpracy, w sposób opisanych w Regulaminie.
  13. Kupujący - Konsument lub osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego.
  14. Oferta - oznacza ofertę współpracy skierowaną przez Sprzedawcę do Przedsiębiorcy posiadającego Konto Przedsiębiorcy, za pośrednictwem wiadomości elektronicznej, w odpowiedzi na zapytanie ofertowe Przedsiębiorcy przesłane za pośrednictwem wiadomości e-mail albo Formularza współpracy.
  15. Przedsiębiorca - oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną, o której mowa w art. 33¹ §1 k.c., prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  16. Punkt odbioru zamówień - oznacza miejsce wyznaczone przez Sprzedawcę przeznaczone do dokonywania odbiorów osobistych Towarów, znajdujące się pod adresem: DMT Centrum Logistyczne, Panattoni Park Pruszków, ul. Parzniewska 18, 05-800 Pruszków.
  17. Paczkomat - system skrytek pocztowych, wyszczególniony na Stronie Internetowej Sklepu.
  18. Regulamin - oznacza niniejszy regulamin.
  19. Rejestracja - oznacza czynność faktyczną dokonaną w sposób określony w Regulaminie, wymaganą dla korzystania przez Klienta ze wszystkich funkcjonalności Sklepu Internetowego.
  20. Sprzedawca - oznacza Agatę Oster prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą AGATA OSTER LeDuvel z siedzibą w Warszawie, ul. Burakowska 5/7, Warszawa 01-066, NIP: 5271438840, REGON: 141014560, BDO: 000104614, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Przedsiębiorczości i Technologii; e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., będącą jednocześnie właścicielem Sklepu Internetowego.
  21. Sklep Internetowy - sklep internetowy www.LeDuvel.pl
  22. Strona Internetowa Sklepu - oznacza strony internetowe, pod którymi Sprzedawca prowadzi Sklep Internetowy, działające w domenie www.LeDuvel.pl.
  23. Towar - oznacza towar prezentowany przez Sprzedawcę za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, mogący być przedmiotem Umowy sprzedaży.
  24. Towar outletowy - oznacza niepełnowartościowy towar o obniżonej cenie, wystawiony w wydzielonej części Sklepu Internetowego, którego wady zostały ujawnione na etapie prezentowania towaru i opisane m.in. w karcie towaru.
  25. Trwały nośnik - oznacza materiał lub narzędzie umożliwiające Klientowi lub Sprzedawcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci.
  26. Umowa sprzedaży - oznacza umowę sprzedaży zawartą na odległość, na zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem a Sprzedawcą.

§ 2 Postanowienia ogólne i korzystanie ze Sklepu Internetowego

  1. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym w tym w szczególności majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, jego domeny internetowej, Strony Internetowej Sklepu, a także do wzorców, formularzy, logotypów zamieszczanych na Stronie Internetowej Sklepu (z wyjątkiem logotypów i zdjęć prezentowanych na Stronie Internetowej Sklepu w celach prezentacji towarów, do których to prawa autorskie należą do podmiotów trzecich) należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem oraz za zgodą Sprzedawcy wyrażoną w formie pisemnej lub elektronicznej.
  2. Sprzedawca dołoży starań, aby korzystanie ze Sklepu Internetowego było możliwe dla użytkowników Internetu z użyciem wszystkich popularnych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typów urządzeń oraz typów połączeń internetowych. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony Internetowej Sklepu to przeglądarka internetowa w wersji co najmniej Internet Explorer 11 lub Chrome 66 lub FireFox 60 lub Opera 53 lub Safari 5 lub nowszych, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. Strona Internetowa Sklepu jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli, zalecana minimalna rozdzielczość ekranu 640x480 pikseli.
  3. Sprzedawca stosuje mechanizm plików "cookies", które podczas korzystania przez Klienta ze Strony Internetowej Sklepu, zapisywane są przez serwer Sprzedawcy na dysku twardym urządzenia końcowego Klienta. Stosowanie plików "cookies" ma na celu poprawne działanie Strony Internetowej Sklepu na urządzeniu końcowym Klienta. Mechanizm ten nie niszczy urządzenia końcowego Klienta oraz nie powoduje zmian konfiguracyjnych w urządzeniu końcowym Klienta ani w oprogramowaniu zainstalowanym na tym urządzeniu. Każdy Klient może wyłączyć mechanizm „cookies” w przeglądarce internetowej swojego urządzenia końcowego; Sprzedawca informuje, że wyłączenie „cookies” może spowodować utrudnienia lub uniemożliwić korzystanie ze Strony Internetowej Sklepu.
  4. W celu złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu oraz w celu korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej.
  5. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta do Sklepu Internetowego treści o charakterze bezprawnym oraz wykorzystywanie przez Klienta Sklepu Internetowego, Strony Internetowej Sklepu lub usług nieodpłatnych świadczonych przez Sprzedawcę, w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający dobra osobiste osób trzecich.
  6. Sprzedawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności powinni stosować programy antywirusowe chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet. Sprzedawca zaleca, aby Hasło było niepowtarzalne i odpowiednio silne, by nie mogło zostać złamane przez osoby postronne. Sprzedawca nigdy nie zwraca się do Klienta z prośbą o udostępnienie mu w jakiejkolwiek formie Hasła.
  7. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji Sklepu Internetowego w celu prowadzenia przez Klienta działalności, która naruszałaby interes Sprzedawcy, tj. działalności reklamowej innego przedsiębiorcy lub produktu; działalności polegającej na zamieszczaniu treści niezwiązanych z działalnością Sprzedawcy; działalności polegającej na zamieszczaniu treści nieprawdziwych lub wprowadzających w błąd.

§ 3 Rejestracja

  1. W celu utworzenia Konta Klienta, Klient dokonuje nieodpłatnej Rejestracji.
  2. Rejestracja nie jest konieczna do złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym przez Klienta (nie dotyczy Hurtownika).
  3. Rejestracja oraz posiadanie Konta Hurtownika jest konieczne do złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym przez Hurtownika.
  4. W celu Rejestracji Konta Klienta, Klient powinien wypełnić formularz rejestracyjny udostępniony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu i przesłać wypełniony formularz rejestracyjny drogą elektroniczną do Sprzedawcy poprzez wybór odpowiedniej funkcji znajdującej się w formularzu rejestracyjnym. Podczas Rejestracji Klient ustala indywidualne Hasło.

    W celu utworzenia Konta Przedsiębiorcy, Klient musi legitymować się statusem Przedsiębiorcy, co może być weryfikowane przez Sprzedawcę.
  5. W trakcie wypełniania formularza rejestracyjnego, Klient ma możliwość zapoznania się z Regulaminem i akceptacji jego treści poprzez oznaczenie odpowiedniego pola w formularzu rejestracyjnym.
  6. W trakcie Rejestracji Klient może dobrowolnie wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w szczególności w celach marketingowych, poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola formularza rejestracyjnego. W takim przypadku Sprzedawca wyraźnie informuje o celu zbierania danych osobowych Klienta, a także o znanych Sprzedawcy lub przewidywanych odbiorcach tych danych.
  7. Wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie jego danych osobowych w celach marketingowych nie warunkuje w szczególności możliwości zawarcia ze Sprzedawcą umowy o świadczenie drogą elektroniczną usługi prowadzenie Konta Klienta. Zgoda może być w każdej chwili cofnięta, poprzez złożenie Sprzedawcy stosownego oświadczenia przez Klienta. Oświadczenie może zostać przykładowo przesłane na adres Sprzedawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  8. Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego Klient otrzymuje niezwłocznie, drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym potwierdzenie Rejestracji przez Sprzedawcę. Z tą chwilą zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi prowadzenie Konta Klienta, zaś Klient uzyskuje możliwość dostępu do Konta Klienta i dokonywania zmian podanych podczas Rejestracji danych.
  9. Klient będący Przedsiębiorcą w celu uzyskania statusu Hurtownika i dostępu do Konta Hurtownika, musi posiadać Konto Przedsiębiorcy w Sklepie Internetowym oraz wypełnić i przesłać do Sprzedawcy formularz zgłoszeniowy zamieszczony na Stronie Internetowej Sklepu, poprzez wybranie odpowiedniego polecenia w formularzu, bądź kierując wiadomość pocztą elektroniczną, na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Po otrzymaniu formularza zgłoszeniowego / wiadomości e-mail, Sprzedawca dokonuje weryfikacji zgłoszenia i w terminie do 1 (słownie: jednego) tygodnia, przesyła Ofertę, zawierającą warunki współpracy. Klient będący Przedsiębiorcą może przyjąć Ofertę, przesyłając zwrotnie wiadomość elektroniczną do Sprzedawcy (zawierającą bezwarunkową akceptację warunków Sprzedawcy) i z chwilą otrzymania zwrotnej wiadomości przez Sprzedawcę dochodzi do zawarcia umowy współpracy, na warunkach określonych tylko w Ofercie (przyjęcie Oferty z zastrzeżeniami jest równoznaczne z odrzuceniem Oferty). W terminie maksymalnie 24 (słownie: dwudziestu czterech godzin) od zaakceptowania Oferty Konto Przedsiębiorcy zostaje przekształcone w Konto Hurtownika, w którym uwidocznione są m.in. rabaty, wynikające z zawartej umowy współpracy.

§ 4 Zamówienia

  1. Informacje zawarte na Stronie Internetowej Sklepu nie stanowią oferty Sprzedawcy w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia Umowy sprzedaży.
  2. Klient może składać zamówienia (oferty zakupu) w Sklepie Internetowym za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
  3. Klient składający zamówienie za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, kompletuje zamówienie wybierając Towar, którym jest zainteresowany. Dodanie Towaru do zamówienia następuje przez wybór polecenia "DO KOSZYKA" pod danym Towarem prezentowanym na Stronie Internetowej Sklepu. Klient po skompletowaniu całości zamówienia i wskazaniu w „KOSZYKU” sposobu Dostawy oraz formy płatności, składa zamówienie przez wysłanie formularza zamówienia do Sprzedawcy, wybierając na Stronie Internetowej Sklepu przycisk „Zamawiam i płacę”. Każdorazowo przed wysyłką zamówienia do Sprzedawcy, Klient jest informowany o łącznej cenie za wybrany Towar i Dostawę, jak też o wszystkich dodatkowych kosztach jakie zobowiązany będzie ponieść w związku z Umową sprzedaży.
  4. Złożenie zamówienia stanowi złożenie Sprzedawcy przez Klienta oferty zawarcia Umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem zamówienia.
  5. Sprzedawca jeśli przyjmie ofertę Klienta przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie jego przyjęcia. Informacja o potwierdzeniu przyjęcia zamówienia jest oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu oferty, o której mowa w §4 ust. 4 powyżej, i z chwilą jego otrzymania przez Klienta zostaje zawarta Umowa sprzedaży.
  6. Po zawarciu Umowy sprzedaży, Sprzedawca potwierdza Klientowi będącemu Konsumentem jej warunki, przesyłając je na Trwałym nośniku na adres poczty elektronicznej Klienta lub pisemnie na wskazany przez Klienta adres podczas składania zamówienia.

§ 5 Płatności

  1. Ceny na Stronie Internetowej Sklepu zamieszczone przy danym Towarze stanowią ceny brutto (zaś dla Hurtowników, jeśli nie postanowiono wyraźnie inaczej, są to ceny netto) i nie zawierają informacji odnośnie kosztów Dostawy i wszelkich innych kosztów, które Klient będzie zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży, o których Klient będzie poinformowany przy wyborze sposobu Dostawy i składaniu zamówienia.
  2. Klient może wybrać (z zastrzeżeniem §8 ust. 4 Regulaminu) następujące formy płatności za zamówione Towary:
    1. 2.1 przedpłata - kartą płatniczą lub szybkim przelewem bankowym poprzez zewnętrzny system płatności przelewy24.pl, obsługiwany przez firmę PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po spełnieniu łącznie dwóch warunków:
      1. 2.1.1 przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia i
      2. 2.1.2. otrzymaniu przez Sprzedawcę płatności za Towar (środki musza znaleźć się na rachunku bankowym Sprzedawcy).
    2. 2.2 płatność przy odbiorze - gotówką za pobraniem, płatność Dostawcy przy odbiorze Towaru (w tym przypadku realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia).
  3. Klient powinien (z zastrzeżeniem §8 ust. 4 Regulaminu) dokonać płatności za zamówienie w wysokości wynikającej z zawartej Umowy sprzedaży w terminie 2 (dwóch) Dni roboczych, jeżeli wybrał formę przedpłaty (§5 ust. 2 pkt. 2.1 Regulaminu).
  4. W wypadku niewykonania zobowiązania przez stronę umowy w terminie ściśle określonym, wynikającym z zawartej Umowy sprzedaży, strona uprawniona może w razie zwłoki drugiej strony odstąpić od umowy bez wyznaczenia terminu dodatkowego, zgodnie z art. 492 Kodeksu Cywilnego. Odstąpienie od umowy może nastąpić w terminie 7 (siedmiu) Dni roboczych od dnia zawarcia Umowy sprzedaży. Powyższe uprawnienie ma zastosowanie w szczególności w sytuacji niewywiązania się przez Klienta z obowiązku dokonania płatności za złożone zamówienie w terminie ściśle określonym, wskazanym powyżej w §5 ust. 3 Regulaminu. W takiej sytuacji, po bezskutecznym upływie terminu na dokonanie płatności, Sprzedawca prześle Klientowi na Trwałym nośniku oświadczenie o odstąpieniu od umowy na podstawie art. 492 Kodeksu Cywilnego.

§ 6 Dostawa

  1. Sprzedawca realizuje Dostawy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  2. Sprzedawca zamieszcza na Stronie Internetowej Sklepu informację o liczbie Dni roboczych potrzebnych do realizacji zamówienia i Dostawy.
  3. Termin realizacji zamówienia i Dostawy wskazany na Stronie Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach roboczych od momentu wskazanego w §5 ust. 2 Regulaminu.
  4. Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy wybranego przez Klienta spośród Dostawców wskazanych przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu, na adres wskazany w formularzu zamówienia; w przypadku wyboru Paczkomatu (ta forma Dostawy jest niedostępna dla Hurtownika) adresem Dostawy będzie adres Paczkomatu wybranego przez Klienta w momencie składania zamówienia.
  5. Sprzedawca umożliwia Klientowi, który jest Przedsiębiorcą albo Hurtownikiem, możliwość odbioru Towaru z miejsca wskazanego przez Sprzedawcę przez przewoźnika zatrudnionego przez takiego Klienta; w tym celu taki Klient po złożeniu zamówienia wysyła etykietę przewozową na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy.
  6. W dniu wysłania Towaru do Klienta (jeśli Klient nie wybrał opcji osobistego odbioru Towaru) przekazywana jest na adres poczty elektronicznej Klienta informacja potwierdzająca nadanie przesyłki przez Sprzedawcę.
  7. Konsument (lub upoważniona przez niego do odbioru osoba) powinien dokładnie zbadać doręczoną przesyłkę w momencie jej odbioru od Dostawcy (w szczególności sprawdzić stan zewnętrzny opakowania, jakość oraz ilość otrzymywanego Towaru). W przypadku stwierdzenia przez Konsumenta uszkodzeń lub ubytków opakowania lub Towaru Konsument ma prawo żądać od Dostawcy spisania właściwego protokołu potwierdzającego istnienie stwierdzonych nieprawidłowości (Dostawca zobowiązany jest podpisać się pod takim protokołem). W przypadku nieprawidłowości, których nie można było zauważyć w momencie odbioru przesyłki Konsument powinien poinformować Sprzedawcę o stwierdzonej nieprawidłowości, w terminie 7 dni od dnia odbioru przesyłki.
    W każdym przypadku Konsument proszony jest o sporządzenie dokumentacji zdjęciowej potwierdzającej istnienie stwierdzonych nieprawidłowości i przesłanie jej wraz z reklamacją do Sprzedawcy.
  8. Klient ma możliwość odbioru osobistego zamówionego Towaru. Odbioru można dokonać w Punkcie odbioru zamówień w Dni Robocze, w godzinach otwarcia wskazanych na Stronie Internetowej Sklepu, po wcześniejszym ustaleniu ze Sprzedawcą terminu odbioru za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
    Sprzedawca z ważnych przyczyn, w szczególności z powodów sanitarno-epidemicznych, może czasowo wstrzymać możliwość odbioru osobistego Towaru, zamieszczając taką informację na Stronie Internetowej Sklepu. Nie dotyczy to zamówień złożonych przez Klientów przed zamieszczeniem stosownej informacji na Stronie Internetowej Sklepu.
  9. Sprzedawca na życzenie Klienta przesyła przy pomocy poczty elektronicznej, na adres elektroniczny podany przez Klienta w trakcie składania zamówienia, fakturę obejmującą dostarczane Towary. Faktura dostarczana jest przy pomocy poczty elektronicznej w formie pliku elektronicznego w formacie PDF. W celu otwarcia pliku Klient powinien posiadać bezpłatne oprogramowanie kompatybilne z formatem PDF. Sprzedawca rekomenduje w tym celu bezpłatne programy: Sumatra PDF, który można pobrać bezpłatnie pod adresem https://www.sumatrapdfreader.org/ lub Adobe Acrobat Reader, który można pobrać bezpłatnie pod adresem https://www.adobe.com.
  10. Przedsiębiorca, który nie posiada Konta Przedsiębiorcy i jednocześnie jest zainteresowany otrzymaniem faktury VAT zobowiązany jest zadeklarować to w momencie dokonywania składania zamówienia poprzez oznaczenie odpowiedniego pola w formularzu zamówienia i podanie numeru NIP.
  11. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego w celu ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do Sprzedawcy przez Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt powtórnej Dostawy.

§ 7 Rękojmia 

  1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Konsumenta jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w Towarze w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w Towarze w tej samej chwili.
    Rękojmia dla Klienta, który jest osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, jest udzielona na zasadach określonych w niniejszym paragrafie 7, z tym że okres rękojmi jest ograniczony do 12 miesięcy.
  2. W przypadku Towarów outletowych, Sprzedawca każdorazowo informuje Konsumenta o ewentualnych wadach, np. widocznych śladach użytkowania Towaru.
  3. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może:
    1. 3.1 złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia. Konsument nie może odstąpić od Umowy sprzedaży, jeżeli wada jest nieistotna.
    2. 3.2 żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Konsumenta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów.
  4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Konsumentowi (a w przypadku Towaru outletowego w termin jednego roku). Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży albo obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Konsument żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.
  5. Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Konsument wiedział o wadzie Towaru outletowego w chwili zawarcia Umowy sprzedaży.
  6. W przypadku każdej reklamacji Konsument proszony jest o przesłanie Sprzedawcy:
    1. 6.1 reklamacji (zgłoszenia reklamacyjnego)
      Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Konsument może kierować przykładowo w formie pisemnej na adres Biura Sprzedawcy lub w formie elektronicznej, na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. W zgłoszeniu reklamacyjnym na Towar Konsument powinien zawrzeć:
      1. 6.1.1 swoje imię i nazwisko oraz dane kontaktowe (adres, e-mail, telefon),
      2. 6.1.2 opis Towaru (nazwa, model, numer produktu),
      3. 6.1.3 cenę zakupu Towaru,
      4. 6.1.4 dzień zakupu Towaru,
      5. 6.1.5 dokładny dzień stwierdzenia wady,
      6. 6.1.6 opis zaistniałej wady (stwierdzonej nieprawidłowości),
      7. 6.1.7 oczekiwany sposób załatwienia reklamacji.
    2. 6.2. reklamowanego Towaru,
      Reklamowany Towar można przesłać na adres ul. Rydygiera 8 bud. 3A, 01-793 Warszawa; Konsument może również dostarczyć osobiście reklamowany Towar na wskazany powyżej adres.
    3. 6.3 uprawdopodobnienia okoliczności zakupu reklamowanego Towaru (np. przedstawiając paragon, fakturę, itd.).
  7. W razie niejasności lub pytań dotyczących procesu reklamacyjnego Konsument proszony jest o kontakt z Sprzedawcą pod adresem poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
  8. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta w ciągu 14 dni od dnia otrzymania reklamacji na Towar lub usługę świadczoną drogą elektroniczną przez Sprzedawcę.

§ 8 Szczególne postanowienia dotyczące Przedsiębiorcy

  1. Postanowienia niniejszego paragrafu (§8) odnoszą się wyłącznie do Klienta będącego Przedsiębiorcą (w tym Hurtownika).
  2. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży zawartej z Przedsiębiorcą w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia; bez ponoszenia jakiejkolwiek odpowiedzialności z tego tytułu w szczególności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy sprzedaży. Prawo odstąpienia przysługuje w takim wypadku bez podania przyczyny poprzez przesłanie odpowiedniego oświadczenia przez Sprzedawcę Przedsiębiorcy.
  3. Sprzedawcy przysługuje prawo wypowiedzenia umowy o świadczenie usługi elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie odpowiedniego oświadczenia Przedsiębiorcy; bez ponoszenia jakiejkolwiek odpowiedzialności z tego tytułu w szczególności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
  4. Sprzedawca ma prawo, na każdym etapie realizacji Umowy sprzedaży, ograniczyć Przedsiębiorcy dostępne metody płatności za Towar, w tym może wymagać wpłacenia zaliczki za Towar w całości albo w części i to niezależnie od wybranej przez Przedsiębiorcę metody płatności.
  5. W każdym przypadku wydania przez Sprzedawcę Towaru Dostawcy na Przedsiębiorcę przechodzą korzyści i ciężary związane z Towarem oraz ryzyko jego przypadkowej utraty (w części lub w całości) lub uszkodzenia (bez względu na to kto organizuje Dostawę, kto zatrudnia Dostawcę i kto za płaci za Dostawę); Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie w dostawie Towaru.
  6. Strony wyłączają odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi (art. 556-576 k.c) w stosunku do Przedsiębiorcy (w tym Hurtownika); wyłączenie nie ma zastosowania do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego.
  7. Sprzedawca i Przedsiębiorca, w zakresie maksymalnie dopuszczalnym prawnie, ograniczają odpowiedzialność odszkodowawczą Sprzedawcy za szkody (rzeczywiście poniesione przez Przedsiębiorcę) wynikające z umowy lub w związku z jej zawarciem i wykonywaniem, bez względu na tytuł prawny roszczenia, maksymalnie do wartości części Towaru lub usługi, której dotyczy roszczenie. Strony, w zakresie maksymalnie dopuszczalnym prawnie, wyłączają Przedsiębiorcy możliwość dochodzenia od Sprzedawcy roszczeń odszkodowawczych na zasadach deliktowych.
  8. Wszelkie porady Sprzedawcy dotyczące Towaru (m.in. ustne, w formie dokumentowej), w okresie poprzedzającym wydanie Towaru, często na podstawie niepełnych informacji od Przedsiębiorcy, są udzielane w dobrej wierze, ale bez żadnej gwarancji ze strony Sprzedawcy w szczególności, co do ich poprawności. Przedsiębiorca ponosi wyłącznie ryzyko zastosowania się do takich porad. Odpowiedzialność Sprzedawcy, w zakresie maksymalnie dopuszczalnym prawnie, za szkody powstałe na skutek zastosowania się przez Przedsiębiorcę do takich porad jest wyłączona. Przedsiębiorca zainteresowany uzyskaniem wiążących porad od Sprzedawcy zobowiązany będzie wystąpić o nie w formie pisemnej, wiążące porady będą udzielane przez Sprzedawcę tylko w formie pisemnej (pod rygorem nieważności).
  9. W przypadku, gdy Dostawa nie może być zrealizowana z przyczyn leżących po stronie Przedsiębiorcy, Sprzedawca będzie uprawniony do naliczania m.in. kosztów ubezpieczenia i składowania Towaru. Składowanie Towaru będzie odbywało się na ryzyko Przedsiębiorcy.
  10. Przedsiębiorca (w tym osoba działająca w jego imieniu) przy odbiorze Towaru zobowiązany jest do dokonania aktów staranności w zakresie dokładnego sprawdzenia stanu Towaru (w tym jego opakowania). W szczególności Przedsiębiorca zobowiązany jest dokonać zgłoszenia wszelkich zastrzeżeń do widocznych szkód w Towarze lub jego opakowaniu (jakichkolwiek uszkodzeń opakowania) oraz niezgodności Towaru z fakturą lub zamówieniem (np. co do ilości) i dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności Dostawcy (m.in. wpisać uszkodzenia i ubytki do listu przewozowego, wykonać dokumentację zdjęciową, sporządzić protokół stanu Towaru z Dostawcą) oraz skontaktować się natychmiast ze Sprzedawcą.
    W przypadku innych braków lub wad niewidocznych, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było zauważyć przy odbiorze Towaru, Przedsiębiorca zobowiązany jest je zgłosić Dostawcy pisemnie oraz e-mailem, za potwierdzeniem odbioru, (wnioskując o sporządzenie protokołu ustalenia stanu Towaru) i Sprzedawcy, nie później niż w terminie 2 dni roboczych od dnia odbioru Towaru.
    Sprzedawca, w zakresie maksymalnie dopuszczalnym prawnie, zastrzega sobie prawo odrzucenia reklamacji (i nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności, z jakiegokolwiek tytułu) w przypadku, gdy Przedsiębiorca zaniechał swoich obowiązków związanych w szczególności z sprawdzeniem Towaru, sporządzeniem protokołu ustalenia stanu Towaru z Dostawcą i poinformowaniem Sprzedawcy o dostrzeżonym uszkodzeniu lub braku.
    Jeśli Sprzedawca nie otrzyma w terminie określonym w niniejszym ustępie zawiadomienia o ujawnieniu uszkodzeń lub braków Towaru, uznaje się, że Towar ich nie posiada.
    Brak podpisanych dokumentów odbioru towaru, wynikający np. z nieobecności Przedsiębiorcy lub osoby przez niego upoważnionej, będzie traktowany jako brak zastrzeżeń co do jakości / prawidłowości dostarczonego Towaru.
  11. Sprzedawca, w zakresie maksymalnie dopuszczalnym prawnie, ma prawo nie uznać zastrzeżeń dotyczących Towaru (bez względu na podstawę prawną dochodzonego roszczenia), bez ponoszenia jakiejkolwiek odpowiedzialności z tego tytułu, jeżeli nieprawidłowości można było wykryć w wyniku normalnych oględzin w czasie odbioru Towaru, a oględzin takich Przedsiębiorca nie przeprowadził.
  12. Jeżeli w ciągu 2 dni roboczych od odbioru Towaru, Przedsiębiorca nie zgłosi zastrzeżeń do Towaru (niewidocznych nieprawidłowości, których nie można było dostrzec na etapie odbioru Towaru) możliwych do wykrycia w wyniku normalnych (w ocenie Sprzedawcy) oględzin Towaru uznaje się, że zaakceptował stan Towaru i nie zgłasza żadnych do niego zastrzeżeń; odpowiedzialność za nieprawidłowości możliwe do wykrycia, oparta na dowolnej podstawie prawnej, w zakresie maksymalnie dopuszczalnym prawnie, jest wyłączona.

§ 9 Gwarancja

  1. Towar sprzedawany przez Sprzedawcę może być objęty gwarancją udzieloną przez producenta Towaru.
  2. W wypadku Towaru objętego gwarancją producenta Towaru, informacja dotycząca istnienia takiej gwarancji i jej treści jest każdorazowo prezentowana na Stronie Internetowej Sklepu.

§ 10 Odstąpienie od Umowy sprzedaży

  1. Kupujący, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta. Do zachowania terminu przez Kupującego wystarczy wysłanie do Sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Kupującego lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która:
    a) obejmuje wiele przedmiotów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części,
    b) polega na regularnym dostarczaniu towarów przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszego z towarów.
  3. Kupujący może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy (np. pisemnie na adres: ul. Rydygiera 8 bud. 3A, 01-793 Warszawa). Kupujący może skorzystać ze wzoru Formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. Jeżeli Kupujący złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
  4. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od umowy, zwrócić Kupującemu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami; w każdym przypadku Kupujący nie poniesie żadnych opłat w związku tym zwrotem. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Kupującego, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Kupującego do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Kupującego dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
    Jeżeli Kupujący wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  5. Kupujący ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.
    Adres, na który należy dokonać zwrotu towaru: Centrum Logistyczne Panattoni, ul. Parzniewska 18, (05-800) Pruszków.
    Kupujący proszony jest o zabezpieczenie towaru przed uszkodzeniami w transporcie.
  6. Koszty zwrotu towaru w przypadku odstąpienia od umowy ponosi Kupujący.
  7. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
  8. Sprzedawca za pośrednictwem poczty elektronicznej niezwłocznie przesyła Kupującemu wiadomość e-mail z potwierdzeniem otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Kupującemu w szczególności w odniesieniu do umów:
    1. 9.1 o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Kupującego, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
    2. 9.2 w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
    3. 9.3 w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Kupującego lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    4. 9.4 w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
    5. 9.5 w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, który po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    6. 9.6 w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    7. 9.7 w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
    8. 9.8 w której Kupujący wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Kupujący żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Kupującemu w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
    9. 9.9 w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    10. 9.10 o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,
    11. 9.11 zawartej w drodze aukcji publicznej;
    12. 9.12 o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Kupującego przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

§ 11 Usługi nieodpłatne

  1. Sprzedawca na rzecz Klientów świadczy drogą elektroniczną usługi nieodpłatne:
    1. 1.1 Formularz kontaktowy (dostępny w ramach Konta Klienta);
    2. 1.2 Formularz współpracy;
    3. 1.3 Newsletter;
    4. 1.4 Powiadom o dostępności;
    5. 1.5 Zapytaj o produkt;
    6. 1.6 Prowadzenie Konta Klienta.
  2. Usługi wskazane w §11 ust. 1 Regulaminu świadczone są 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
  3. Usługa Formularz kontaktowy polega na wysłaniu za pomocą formularza umieszczonego w ramach Konta Klienta wiadomości do Sprzedawcy. Rezygnacja z usługi Formularz kontaktowy, możliwa jest w każdej chwili i polega na zaprzestaniu wysyłania zapytań do Sprzedawcy.
  4. Usługa Formularz współpracy polega na wysłaniu przez Przedsiębiorcę za pomocą formularza umieszczonego na Stronie Internetowej Sklepu zapytania ofertowego do Sprzedawcy w przedmiocie współpracy handlowej. Rezygnacja z usługi Formularz współpracy, możliwa jest w każdej chwili i polega na zaprzestaniu wysyłania zapytań do Sprzedawcy.
  5. 5. Usługa Newsletter polega na przesyłaniu przez Sprzedawcę, na adres poczty elektronicznej Klienta, wiadomości w formie elektronicznej zawierających informacje o nowych Towarach, aktualnych promocjach lub usługach Sprzedawcy. Newsletter przesyłany jest przez Sprzedawcę tylko do Klientów, którzy zamówili subskrypcję Newslettera.
    Zamówić subskrypcję Newslettera można podczas m.in. zakładania Konta Klienta – poprzez wprowadzenie swojego adresu poczty elektronicznej i zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu rejestracyjnym udostępnionym przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu. Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego, Klient otrzymuje niezwłocznie, drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym link aktywacyjny, w celu potwierdzenia zapisania się na subskrypcję Newsletter. Z chwilą aktywacji linku przez Klienta zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi Newsletter.
    Każdy Newsletter zawiera w szczególności: informację o nadawcy, wypełnione pole „temat”, określające treść przesyłki oraz informację o możliwości i sposobie rezygnacji z usługi Newsletter.
    Klient może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania Newslettera przez wypisanie się z subskrypcji za pośrednictwem odnośnika zamieszczonego u dołu każdej wiadomości elektronicznej wysłanej w ramach usługi Newsletter lub za pośrednictwem dezaktywacji odpowiedniego pola w Koncie Klienta.
  6. Usługa nieodpłatna Powiadom o dostępności polega na umożliwieniu przez Sprzedawcę Klientowi wysłania za pomocą formularza umieszczonego na Stronie Internetowej Sklepu prośby o przesłanie przez Sprzedawcę jednorazowego powiadomienia na adres e-mail wskazany przez Klienta, gdy produkt wskazany przez Klienta, będzie dostępny w Sklepie. Rezygnacja z nieodpłatnej usługi Powiadom o dostępności, możliwa jest w każdej chwili i polega na nie korzystaniu z usługi zamieszczonej na Stronie Internetowej Sklepu.
  7. Usługa Zapytaj o produkt, polega na wysłaniu za pomocą formularza umieszczonego na Stronie Internetowej Sklepu wiadomości do Sprzedawcy. Rezygnacja z usługi Zapytaj o produkt, możliwa jest w każdej chwili i polega na zaprzestaniu wysyłania zapytań do Sprzedawcy.
  8. Usługa Prowadzenie Konta Klienta dostępna jest po dokonaniu Rejestracji na zasadach opisanych w Regulaminie i polega na udostępnieniu Klientowi dedykowanego konta w ramach Sklepu Internetowego, w tym Strony Internetowej Sklepu, umożliwiającego Klientowi modyfikacje danych, które podał podczas Rejestracji, jak też śledzenia stanu realizacji zamówień oraz historii zamówień już zrealizowanych. Klient, który dokonał Rejestracji może zgłosić Sprzedawcy żądanie usunięcia Konta Klienta / zaprzestania Prowadzenia Konta Klienta. Sprzedawca realizuje to żądanie w terminie maksymalnie 14 dni od zgłoszenia. Dodatkowo, Klient ma możliwość samodzielnego usunięcia Konta Klienta, wybierający w tym celu odpowiedni przycisk, zamieszczony w ramach Konta Klienta.
  9. Sprzedawca jest uprawniony do zablokowania Klientowi dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych, w przypadku wykorzystywania dostępu do działania na szkodę Sprzedawcy (tj. reklamowania działalności innego przedsiębiorcy; zamieszczania treści nie związanych z działalnością Sprzedawcy; zamieszczaniu treści nieprawdziwych lub wprowadzających w błąd), jak również w przypadku działania przez Klienta na szkodę innych Klientów, naruszenia przepisów prawa lub postanowień Regulaminu, a także, gdy zablokowanie dostępu jest uzasadnione względami bezpieczeństwa - w szczególności w odpowiedzi na próby Klienta przełamywania zabezpieczeń Strony Internetowej Sklepu. Sprzedawca zawiadamia Klienta o zablokowaniu dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych na adres e-mail podany przez Klienta w formularzu rejestracyjnym.
  10. Zarówno Klient, jak i Sprzedawca mogą rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w każdym czasie i bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem zachowania praw nabytych przez drugą stronę przed rozwiązaniem ww. umowy oraz postanowień §11 ust. 11 i 12 Regulaminu.
  11. Klient, który dokonał Rejestracji rozwiązuje umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, poprzez wysłanie do Sprzedawcy stosownego oświadczenia woli, przy użyciu dowolnego środka komunikacji na odległość, umożliwiającego zapoznanie się Sprzedawcy z oświadczeniem woli Klienta. Dodatkowo, Klient ma możliwość samodzielnego usunięcia Konta Klienta, wybierający w tym celu odpowiedni przycisk, zamieszczony w ramach Konta Klienta.
  12. Sprzedawca wypowiada umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez wysłanie do Klienta stosownego oświadczenia woli na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta podczas Rejestracji.

§ 12 Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu jest Sprzedawca.
  2. Zasady ochrony danych osobowych zamieszczono w Załączniku do Regulaminu „Polityka prywatności”.

§ 13 Postanowienia końcowe

  1. Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze Strony Internetowej Sklepu.
  2. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.
  3. Sprzedawca informuje Konsumentem o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Mogą nimi być w szczególności Rzecznicy Praw Konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których lista jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
    Sprzedawca informuje, że pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).
  4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu. Wszystkie zamówienia złożone przez Klienta przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu są procedowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez Klienta. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 7 dni od dnia opublikowania na Stronie Internetowej Sklepu. Sprzedawca poinformuje Klienta na 7 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu o zmianie Regulaminu za pomocą wiadomości przesłanej drogą elektroniczną zawierającej odnośnik do tekstu zmienionego Regulaminu lub zmieniony Regulamin. W razie, gdy Klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu zawiadamia o tym fakcie Sprzedawcę, co skutkuje rozwiązaniem umowy zgodnie z postanowieniami §11 ust. 10-12 Regulaminu.
  5. Umowy ze Sprzedawcą zawierane są w języku polskim.
  6. Regulamin może być przyjęte przez Klienta jedynie bez zastrzeżeń.
  7. Nie skorzystanie przez Sprzedawcę z jakiegokolwiek prawa wynikającego z naruszenia warunków umownych przez Klienta nie może być interpretowane, jako zrzeczenie się takiego prawa.
  8. Regulamin obowiązuje od dnia 01.01.2021.

 

Załącznik: Polityka prywatności

 

Newsletter

Kochasz swój dom i kuchnię? Chcesz, by były piękne, wygodne i funkcjonalne?
Zamów bezpłatny newsletter LeDuvel.

Naszym abonentom regularnie wysyłamy e-mailem informacje o ofercie - nowych produktach i markach.

Kontakt

INFOLINIA

+48 888 600 170

 

TELEFON - BIURO

+48 22 110 50 17

 

ADRES E-MAIL

biuro@leduvel.pl


ADRES DO KORESPONDENCJI

ul. Rydygiera 8 bud. 3A, 01-793 Warszawa

 

BIURO I SIEDZIBA

ul. Rydygiera 8 bud. 3A (I p., wejscie od ul. Anny German 12)
poniedziałek - piątek, godz. 9:00-17:00

 


FIRMA
: LeDuvel Agata Oster
NIP: 5271438840 | REGON: 141014560 | BDO: 000104614
KONTO:  62 1090 2705 0000 0001 1637 7007 (Santander Bank Polska) |
               64 1140 2004 0000 3602 4742 3413 (mBank)

LeDuvel na Facebooku
LeDuvel na Instagramie

Designed by Olga Duszyńska